Politica de livrare/anulare/plata servicii
1. Reguli Generale pentru folosirea platformei online
1.1 Platforma educațională poate fi folosită doar de către persoane care au cel puțin 18 ani.
1.2 Orice persoană sub vârsta de 18 ani poate folosi platforma educațională numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.
1.3 Orice persoană care se înregistrează și cumpără în platforma educațională, își furnizează datele personale și este de acord ca ele să fie prelucrate de Profit Point Romania în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.
2. Plasarea Comenzii
2.1 Serviciile din platforma educațională sunt inscripționate în mod specific. Website-ul include informații despre caracteristicile serviciilor, prețurile lor, și, cu aproximație, dacă acestea sunt disponibile.
3. Prețurile
3.1 Prețurile în platforma educațională sunt stabilite în lei, sunt prețuri brute, incluzând TVA.
3.2 Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, reprezintă prețul final, obligatoriu atât pentru Profit Point România cât și pentru Client. Prețul arătat în comanda finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment Profit Point modifică prețul acelor servicii sau realizează anumite campanii promoționale, oferte speciale, campanii de soldare, care cuprind și serviciile.
3.3 Profit Point România își rezervă dreptul de a schimba prețul serviciilor existente în platforma educațională online, să lanseze noi servicii, să lanseze și să anuleze oferte speciale sau să le modifice, în conformitate cu prevederile Codului Civil și ale altor legi aplicabile.
4. Disponibilitatea serviciilor
4.1 Toate serviciile oferite în platforma educațională online sunt disponibile
4.2 Deși proprietarul platformei se asigură permanent că toate serviciile de pe website, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea platformei online etc.) în care un serviciu să fie totuși indisponibil, astfel incât comanda să nu poată fi acceptată. Într-un astfel de caz, Clientul va fi informat că nu s-a putut procesa comanda.
5. Imposibilitatea de a procesa o comandă
5.1 Dacă un serviciu nu este disponibil sau comanda nu poate fi procesată din orice alt motiv, Clientul va fi notificat prin e-mail sau la telefon despre orice problemă legată de procesare și posibile soluții.
6. Facturare și plata
6.1 Clientul folosește o metodă de plată on-line (NETOPIA mobilPay), iar procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată creditarea contului Profit Point Romania (prin intermediul (NETOPIA mobilPay) cu 100% din suma datorată pentru comandă.
Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul platformei online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii.
6.2 Profit Point Romania acceptă transferuri rapide online efectuate prin NETOPIA mobilPay. În cazul transferurilor, Clientul este în siguranță redirecționat către website-ul operatorului de plăți, și apoi, din website-ul operatorului de plăți către website-ul băncii selectate din listă, în vederea transferului banilor. Operațiunea de plată are loc între Client și operatorul de plăți selectat.
6.3 Profit Point Romania nu acceptă transferuri tradiționale, astfel încât Clientul nu va primi niciun număr de cont bancar în care să transfere banii, spre ex. prin mandat la un oficiu poștal.
6.4 Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuată prin intermediul NETOPIA mobilPay. Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.
Nu se acceptă carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată!
7. Anularea unei comenzi
7.1 Clientul poate renunța la o comandă.
7.2 Clientul poate anula o comandă el singur timp de 15 minute prin tastarea opțiunii “Anulare comandă” sau printr-o solicitare pe email la comunicare@profit-point.eu.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal
8.1 Consimțământul Clientului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal este voluntară dar refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale face imposibilă înregistrarea și cumpărarea din platforma educațională online. Orice informație cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se găsește în secțiunea Politica privind confidențialitatea.
8.2 Prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing
Clientul poate fi de acord ca prelucrarea datelor personale și transferul către o terță parte să se facă în scopul primirii de informații comerciale de la Profit Point România, spre exemplu cu privire la ofertele speciale. Orice informație despre aceasta este disponibilă AICI.